اسم فندوم

خوب بچه خیلیییی فکر کردم

چندتا کلمه خوب پیدا کردم

(pureangel(pure angel به معنی فرشته های پاک

myparadise = باغ زیبام,بهشتم

galexy= کهکشان

لطفا بگید کدوم رو ترجیح میدید

۴ لایک:)

My paradise

اره بنظرم این خوبه

فیسی کوشولو •-• ۳۰ مهر ۹۹ , ۰۰:۰۵

اممممممم.......... •-•

pure angel بیشتر دوس داالم •-• ☁🌙🍋

خودمم ایو بیشتر دوج دالم*^*

Galaxy😂😂

هرکی یچیز میگه😂

pure angel قشنگه 

اینو دوس دالممممم 😇😇😇

ولی مطمئن نیستم فرشته های پاکی باشیم 😂😂😂

منم اینو خیلی دوست دارم

شما فرشته های پاک منید یاه یاه یاه😈😈🤣🤣🤣

سارینا از فرشته های پاک صرف نظر کن بعید میدونم همچین پاک باشیم😂😂

البته من ک پاکم بقیه😃😂

اره تو از منم پاک تری=|

خودم درس پاکی بهت داد اصلا=|

فیسی کوشولو •-• ۰۱ آبان ۹۹ , ۱۵:۲۲

فیسی کوشولو عم که همتون پاک تره •-•☄☁🌙🍋

اصلا وقتی من و متنابدی به دنیا اومدن با اب مقطر شسته شدیم •-• 

 

پاک ترین ادمهای روی زمین •-•

فیسی کافش بزرگ و متنابدیییی •-●

متنافییس •-● 

بله فیسی کوشولو خیلی پاکه

اونم تو پاکی خودم بهش درس

Pure angel میدوست=]

ممنون از نطرت ولی گلکسی رو انتخاب کردیم

امم تو سوگند؟



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان