Sweet kitten

Sweet kitten
 
جئون جونگکوک رییس مجموعه شرکت های جئون تصمیم میگیره یک سرگرمی جدید برای خودش درست کنه!!
 
_ددیی میدونی اومونیم همیشه چی میگه؟
جونگکوک به حوصله گفت
+نه جیمین نمیدونم چی میگه؟
_اون میگه ادما خطر ناکن , میگه ادما دنبال منفاع خودشونن
جونگکوک نیشخندی زد که از چشم جیمین کوچولو پنهون موند
جیمین با نگاهی مظلوم به جونگکوک نگاه کرد و گفت: ددی منافع یعنی چی؟
جونگکوک به چشمای بچه رو به روش نگاه کرد و گفت:یعنی من اسباب بازی تورو بدزدم چون خودم دوسش دارم و بهش نیاز دارم
برای یک لحظه ترس تموم صورت جیمین کوچولو رو گفت:چیی ددییی تو واقعا میخوای اسباب بازی های منو بدزدی؟؟ نه من عاشق اون خرسای صورتیممم
جونگکوک خندید
+نه پسر کوچولو نه من دزد نیستم
جیمین گیج نگاهش میکنه و بیخیال شونه ای بالا میندازه
_اگه همه ادما مثل ددی باشن پس همشون خیلی مهربونن
 
 
 
 
 
 
این یک تیکه از فیک و ایده جدیدمه
امیدوارم نظر بدید
(ادمین کانال vminkook 4ever این ایده ای هستش که میخوام برای کانالت بنویسم)
۳ لایک:)

عععععععععععررررررررررررررررررررر😭

زود آپش کننننننن :"""""))))))

میخوام برای یه کانال بنویسم

فیسی کوشولو •-• ۰۱ آبان ۹۹ , ۱۵:۲۸

خب من میخونم شما تکرار کنید •-•☄☁🌙🍋

 

کیم ناممیییین •-• 

کیم سوکمییییین •-• 

مین یونمیییین •-• 

جانگ هوپمیییییین •-• 

پارک جیمیین •-• ( فیسی کوشولو حرفی نداره )

کیم تهمیییین •-• 

جئون جانگ میییین •-• 

بی تیییییی میییییییییییییییییین •-• 

 

افرییییییییین •-• 

تمام بازیای منو متنابدی از همین شعاره شروع شد •-• 🐣☄✨☁🌙🍋

عههه این شعارهههه
واییی چقدر دوسش دارممم
من عاشق شعار کیم نامین و جئون جونگ مینمممم

یعنی اینجا نمیزاری :(

ادمین کانال اجازه نمیده😭😭

اپه بزاره اینجا هم میزارم

پس کجا میزاری؟:¡

یه کانال تلگرامی

احتمالا اگه ادمین بزاره وب ددی

اها کاش بزاری وب ددی اخه تلم و حذف کردم🤧🤧

اره امیدوارم بزار اونا بزارم

باید باهاش حرف بزنم

چی شد بالاخره کجا میذاری اینوووو

بابا تورم کردی بدو دیگهه😬🥴🤧

هنوز معلوم نیست ببشید

Tsuki _kook lover ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۱:۴۲

وای خیلی نازه این کاشکی بتونی وبه ددی بزاریش

اره کیوتیه خیلیی

از ادمین کانال هنوز نپرسیدم-=-

سلام من از سایت ددی ( فضایی ها) فیکتون رو دنبال می کنم☺️☺️

 

اون طرف فیکتون خیلی طرفدار داره 

خیلی ها اون طرف دنبال می کنن

و نظر می دن 

متاسفانه خیلی ها هم نمی تونن نظر بدن ولی دنبال میکنن

 

و اینکه من خودم به شخصه عاشق فیکتون شدم 

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

فیک: Sweet kitten

میسی که دوسش دارییی ^^

خیلی خوشحالم ازش لذت میبری و بهم انرژی میدی

های کیوتی🥺

من عاشق فیکت شدم میشه لینک هرجایی که ادامه ش میدی رو بزاری پلیززززز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان