?Do You Know DARK WEB

جیمین یک پسر 12 ساله شیطون و به شدت کنجکاو

پسری که در شش سالگی والدینش را از دست داده و تا حالا تو یتیم خونه شهرشون زندگی میکنه 

چی میشه اگه جیمین درمورد دارک وب بشنوه؟

چی میشه اگه فقط بخواد یکم درموردش اطلاعات داشته باشه و بشناستش؟

چی میشه اگه لو بره؟

چه اتفاقی میوفته اگه جیمین کنجکاو و تنها گیر دارک وب بیوفته؟

 

 

 

سلاممم

میخواستم یه نظر سنجی کنم

این فیک شروع به اپ شده

ولی به دلایلی ددی نمیتونه تو وبش بزاره

اگر شما بخواید میتونم همینحا بزارم

با ورژن های ویکوک و ویمین و کوکمین

اگه حمایت بشه ورژن یونمینم هم میزارم*^*

 

۹ لایک:)
فیسی کوشولو •-• ۰۲ آبان ۹۹ , ۲۱:۰۶

جیمیییییییییییییییییین •-• ☄🐣☁🌙🍋

۱۲ سالشههه •-•🍋🌙🐣

بچه م •-• ( بابا بزرگم ) 😐😂

 

ننهه فیسی نمیزاره جیمین گیر دارک وب بیوفته •-• 

جو گیر شدم توجه نکنید •-• 🐣☄☁🌙🍋

اله جیمینی خیلی کوچولوعه😭

ننه فیسی خوب میکنهه😍🧁💜

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررحنجرم به فنا رف :| 

واییی چه باحال ب نظر میاد 

ایجا میزاری دیگه ?

ترو خدااااااااااا اینجا بزار 😇😇

درواقع اینجا چیزی نمی زارم عزیزم 

ولی احتمالا وب ددی بزارم 
😍❤

های

این فیکشن عالییی میشه اگه بنویسینش 

اگه کاپل داره کوکمین باشه ها نباشه خودمو دار میزنم:/ ( کوکمین لاور شدید که خل شده:/)

کوکمین باشه عالییی و جذاب میشه

حتما بنویسش

فایتینگ نویسنده

راستی اسمتون ساریناس؟

این فیک قراره یونمین باشه ولی اگه درخواست داشته باشه کوکمینم میزنم

نه خودتو دار نزننن

اره اسمم ساریناس=)

Tsuki _kook lover ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۱:۳۸

واو عالیههه بنظرم 

 

از اشناییت خوشبختم سارینا شی

وووی سلام

اره بنظر منم خوب میشه
منم همینطور 
اسمتونو نمیدونم ولی 

Tsuki _kook lover ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۶:۱۱

من پانیم دونسنگ یوکی یکی از نویسنده های وبه ددیم

وییی سلام بانی من دوست منحرف یوکی و دونسنگ ددیم 

Tsuki _kook lover ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۷:۲۴

خوشبختم فک کنم ازم کوچیکتری من 16سالمه و یکی از بچه های ددی هستم

اره هستم 14 سالمه-=-

منم هستم

سلام جوجو شی 

این فیک رو کِی و کجا اپ میکنی؟؟؟

و در ضمن میشه کوکمین باشع؟؟؟؟ لطفااااا

من کوکمین شیپرم و کوکمین دوس دارمممم و ب غیر از اون کاپل دیگه ای نمتونم بخونم : (

سلام کیوتی

هنوز اپ نکردمش 
ولی اگه اپ کنم یا ورژن های یونمین کوکمین ویکوک ویمین میتونی تو وب ددی پیدا کنی کیوتی

اها باشع مرسی ک گفتی جوجو شی^^

خواهشیات کیوتک*^*

فاک یو سارینااااا*^*

بدجور احساس کنجکاویمو تحریک کردی

این فیکو میخواااااااامممممممم

قرار نیست بهت بدمش موهاهاهاها

سلام ببخشید اسمش چیه؟ کی و کجا قراره اپ شه؟؟؟ با چه کاپل هایی؟؟ ( ایکاش کوکمین باشه 😢) با چه ژانر هایی؟؟  

ممنون از شما 😀🖤💜💙

سلاام

اسمش ایا تو دارک وب و میشناسی؟
به زودی در وبی که سوییت کیتن اپ میشه 
با ژانر دارک انگست بی دی اس ام خشن یکم ترسناک 
در کاپل ها : ورژن ویمین
ورژن ویکوک
ورژن کوکمین
ورژن یونمین

سلام جوجو

اممم میگم ژانر اسمات هم بهش اضافع کنی؟؟؟!

لطفااا اینجوری هیجان انگیز ترم میشع:")

واقعا از اسمش معلومه اسمات داره جوجو فرامشو کار یادش رفت بگه

اوه واقعااا؟؟!

یعسسسس خودشعععع

اسمات خیلی خوبع *–*

یسس اسمااات ها ها ها 

سللاااااامممممم بازمم منم 😁😁

شنیدم که قراره تو وب خودت اپ بشه بعد من کنجکاو شدم که دقیقا مجای این وب اپ میشه ؟

و اینکه خیییییییییللللللللللللللللیییییییییی خوووووببببهههههههههههههههه 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💓💓💓💞💞💕💕

همینجا اپ میشه*^*

فدایت بشوم من*^*
فینگیلی کیوتی 
قلباش و نیگاا خودااا بچلونمتتت *^*

به نظر جالبه حتما بنویس هر جا که از کنی من هم میخونم هم حمایتت میکنم 

مرسیی مرسییی*^*

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو

چ جالبههههه 

بهت افتخار میکنم 

من از چیزای متنوع خوشم میاد 

و کسی راجب موضوعش تا حالا ننوشته

و فیک تکراری با ی موضوع نیست ک کسل کنندخ باشه

به هرحاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی میشه اگه بزاریش

میدونم دیووونم

مرسییی*^*

من خودمم چیزای تکراری ندوسس-^-
چشم میزارم

اپ دارک وب چی؟

از شنبه این هفته تو همین سایت

عاقد کوکمین ۳۰ بهمن ۹۹ , ۰۹:۳۰

داستان جالبیه جیمین یه کم توش کوشولوعه ولی مشکلی نداره

خب از اسم قشنگمم که معلومه دیگه کوکمین میخونم ککککک

یس یس نگران نباش کوکمینم داره

چراااااا ددی نمیتونه اپش کنه الان که پارتی قبول میکنن؟؟؟

میشه اگه ی روز تو ی هفته اس اپش 

صفحاتش زیادترررر باشهههه

خواهششششششششششششششششش

من اصلا صبرررررررر ندوس

 

میانه کیانا شی

مونی شی گفت نهمین فیکه
یعنی کلی طول میکشه

به نظرم حتما اپش کن...موضوعش خیلی قشنگه

 

چشم*^*
فعلا در انتظاره

•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ ۲۷ فروردين ۰۰ , ۱۸:۵۸

شلاممممممممممممممممممممممممم اوماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونیییییییییییییییییییییییییییییییییییی *^* ........ خوووووووووووووووفییییییییییییییییییییییی ^^؟! 

اما فدات بیشههههههه

از یوکی اجازه گرفتم بشی فرند خودممم*^*

•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ ۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۹:۵۹

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدا نکونههههههههههههههههههههههه اوماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ^^ ...................... چ خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووففففففففففففففففففففففففففففف ^^

بیا بخل اوما اصنننن

دمل کیوتم

سلام من تو این سایت تازه واردم میشه بگید که اگه تو اینجا آپ میکنید چجوری میتونم دانلود کنم؟

 

سلااام

هنوز اپلود نشده قرار شد تو وب فضایی ها اپلود شه ولی بخاطر درگیری های من دیرتر اپلود مبشه=(

جوننننننننننننننننننننننننن من ورژن کوکمینشو بزارید

چشممممم&^&

چرا پیامام ارسال نمیشه

ارسال میشه

وای عالیه لطفا ویکوک و یونمین و کوکمین و حتما بزار فایتینگ

فکر نکنم دیگه بنویسم

عاقد سپ تهجین کوکمین ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۲:۰۸

سیلام یک سوال چجولی اینجا فن فیکشن بزاری.و یک سوال دیگه مبشه دلیلت اکانت کرد یا ن 

با سپاس

های کیوتی فن فیک گذاشتن و از ددی بپرس چون اون لینک میزاره و دیلیت اکانتم بله میشه کرد

جوجو شی منم عاقد سپ کوکمین تهجین:)بالایی

البته ممکنه یادت نیاد

چجوری ادامه بدیم صویت کیتن رو برات😭من مثل تو خوبی نمی نویسم ولی وانشات برای ادمین مونی فرستادم گذاشتش توی سایت:)

تلگرام یا واتساپ داری؟ برام نمونه کارت و میفرستی؟

ته تغاری ددی VkookMin_cute ۰۳ مرداد ۰۰ , ۱۰:۳۶

سلام جوجویی من می خوام فیک سویت کیتن رو ادامه بدم اگه میشه بگو که باید چیکار کنم و چطوری ادامش بدم البته اگه با این موضوع که من ادامش بدم موافقی 

اگه‌ واتساپ یا تلگرام داری بهم بگو اونجا باهم کار کنیم

جوجو برای ادامه فیک سوییت کیتن من میخوام بنویسم چی کار کنم

بهم نمونه کار میدی و همینطور آیدی تلگرام و یا واتساپ؟

༺یـــــآصئ༻ ۰۳ مرداد ۰۰ , ۲۱:۴۳

سلام جوجو میشه من ادامه فیکتو بنویسم؟

مرررسی

بیب نمونه کار داری؟ آیدی واتساپ یا تلگرام چی؟

سلام ادامه رول نمیاد؟؟؟

نه عزیزم

ته تغاری ددی VkookMin_cute ۰۷ مرداد ۰۰ , ۱۱:۳۳

خب جوجویی من تلگرام و واتساپ ندارم پس فکر کنم باید دممو بزارم رو کولم و برم 😭😭😭😭😭😭😭

متاسفم 🥺

༺یـــــآصئ༻ ۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۶:۳۴

واتساپ ایدی داره؟

اره ولی تو سایت ننوشتم تو لپ تاپمه(:

اشکالی نداره

به شمارم پیام بده
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان