اطلاعیه2

اومدم نکته ای و بگم

احتمالا بعد از تموم شدن سوییت کیتن دیگه نتونم تو وب ددی داستان بزارم

چون تعداد فنفیک های پارتی خیلی زیاد شده و نوبت گرفتن سخت شده 

پسسس هم دارک وب و هم لست انجل تو وب خودم ادامه پیدا میکنه

ممنون از توجهتون کیوتیام*^*

۶ لایک:)
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۶ اسفند ۹۹ , ۲۲:۵۲

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررز چوفد بددددددددددددد ~•~ ........ هولااااااااااااا اینژااااااااااااااا چوفد خوووففففففففففففف *^*💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛✨

هوریاا*^*

خوجحالیم دوس داریی*^*

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۶ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۱

مح همه کالاتو دوج دالممممممممممممممممممممممممممممم *^*💛✨ .............. و هل جایی ک باوشه هم فلقی ندالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه‍ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه *^* 💛✨ ........ ^^💛✨

وویی من به فدایت*^*

کیوتی توت فرنگییی

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۶ اسفند ۹۹ , ۲۳:۳۶

خودا نکونههههههه عهههههههههه عههههههههههههه عهههههههههههههههههه ....... ت اژ کوجا مودونییییییییییییییییییبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی @-@؟! 

خدا بکنه=")


من یک عدد جوجو ام که همه جا چشم داره*^*

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۰۵

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عههههههههههههههه عههههههههههههههههههه عهههههههههههههههههههههههههه ......... ن واگیعنیییییی بوگو اژ کوجا مودونی @-@؟! 

ارههههههههههههههههههه

تو وب ددی دیدمخو-8-

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۲۵

عهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ........... دالی محو نالاحت موکونی هاااا ☹️ ......... آهاوووو @-@! 

هیییییییییع ببشییییییییییییییییید

راستی منم امگا مطیم-^-
با اینکه هیچجام مطیع نی

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۳۹

ایشکالی نداله اما دیه اینژولی نگو ^^💛✨ ......... هعیییییی محم مال ت لو مودونم -~- ....... پوفففف اشن این نوع امگا چیه -~-؟! ...... این چ نوع کوفتی عه ک‌ مح و ت هشدیم -~-؟! 

باشی*^*

این نوع امگاها مطیع جفتشونن درواقع نیاز به مراقبت دارن و هرچی جفتش بگه میگه چشم=-=
فکر کنم البته

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۰

^^ 💛✨ هعیییییییییی -~- 

من که اینجوری نیشتم=-=

تو هتسی؟

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۷

خدمم نومودونم .... ام دیلم نوموخآد باوشم ...... ی جولایی ..... اخشاش کُلفت بودن آدم موکونه ..... و ت ی الان ..... هوچ کشی نیشد ک بش ایعتیماد کامل کونی و بهش تکیه کونی ..... ت همه فیک ها کوکمین هم بعژی وقدا خیانت و اینا هشد :] ....... پش ..... اژش حالم بیهم موخوله :] 

اخ خودا دقیقا-=-

نمخوام خیانت بده=--=
ولی من منظورم اینه که مطیعی؟

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۰۳

نومودونم خووووو ..... بعژی وقدا آری آری بعژی وقدا ن ^^💛✨

من همیشه نه-^-

اصلا مطیع بودن تو جلدم نی
من یک عدد نینی شیطون هشتم*^*
من و مونی داریم شامپاین موخوریم توام موخوای؟

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۰۵

شامپاین چیه @-@؟! ...... آهاووووو @-@! 


دادن یه لیوان شامپاین*
بیفرما*^*

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۰۷

چیه خوووو @-@؟! ..... مح باوید بودونم چیه تا بوخولمش @-@! ..... شامپاین شلبته @-@؟! ....... نخندی بهم ول مح اکشلن اشم چیژای ت فن فیکشن هالو نومودونم @-@! ..... اما اشمات و اینا لو خوفففف مودونم 😈😈😎

شامپاین یه نوع شراب گاز داره*^*

جیاک حیاکک😈😈😈😈😈

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۲

آهاووو .... مح شلاب ندوج .... اژ شلاب و اینا بدم مویاد >< 

پ بیا برای تو اب پرتقال بریزم*^*

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۱۸

ن اونم ندوووج ...... شیل کاکائو *^*

باشییی بیا صبح پنکیک پختم

برات بیارم؟

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۲۲

ن مح مولم بوخآبم ....... شبت*خمیازه می کشنم و دستامو مشت میکنم و چشمامو میمالم لپامو باد میکنم و لبامو غنچه میکنم*بوخیل 

شب بوخیر کیوتک

^^
من برم شامپپاین بوخورم بابای

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂ ۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۲۴

فعلنییییی اوُدافِزیییییییی جوجوییییی ^^💛✨

بباییی*^*

خوب بخوابی کیوتی
باز بیا حرف بزنیم

سلام ببخشید رول کی فصل دوم میاد ????

هنوز معلوم نی یگانه شی=(

عاقد کوکمین سپ تهجین ۱۲ تیر ۰۰ , ۰۸:۲۰

سلـــام تو پارت هجده گفتی کخ ادامه نمیدی لطفا ادامه بدهههههه خاهش

تمام سعیم و میکنم

عاقد سپ تهجین کوکمین ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۲:۱۲

بازم سلام به جوجو شی

ببخشید هعی مزاحم میشم😞 میشه ب این نویسنده یک کمک کنی میشه بگی چجوری فن فیکشن نوشت بعد داد گذاشت من کلی ایدع دارم اما هیچی بل نیسم😭💔🙂

اوو بهم تو تل پی ام بده هانی اوکی؟



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان