جواب ناشناس های سوییت کیتن

 

جواب های ناشناس

 

 

وف ددی کامنتارو بستع نمتونم پی ام بدم اونجا چرا عاپ نمکنی نویسنده؟¿؟¿؟¿؟¿؟¿؟¿؟¿؟ من همچنان منتظرم امروز چهارشنبه هس!!!!!!!!!!!

اره دیدییی ددی کامنتارو بسته هققق شانسم ندارم که دیروز اپ شدد!!!

 

***

 

وه مای گااشششش نویسنده ی این فیک هرکی ک هستی واقن واقننن استعداد داری کارت فوق العاده س حرففف ندارع مرسییی ک تو شرایط فوووقققق سختتت مدرسه گوه داری برامون فیک مینویسی و زحمت میکشی فایتینگ بابای👋

مرسییی خوشحالم دوسش دارییییی

 

***

 

ای فیک خِلییی خوفهههه مَح ای فیکو خِلییییی دوش دالمممممم😻😻😻لوفطاااا زود تَل آپش کونننن میسیییی^^

ووییی مرسی که دوسش دالیییی هورااااا.. چشمممم


***

این فیک خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوجججججججججج دارممممممممممممممم

مرسیی نویسنده هم تورو خیلییی وست دارههه

 

***

 

سلاااااام فیکت فوق العاده است از سوییتی جیمین میخوام کلمو بزنم به دیوار 😭😭خیلیییی خوبه من عاشق اینطور فیکام قلمتم خیلی جذبم کرد همینطور قوی ادامه بده فایتینگ😙✊ از طرف یه خواننده دیوونه😜😄

سلاااممممم...فوق العادگی از خودته عزیزم..منمممم جیمین منو کشتتتت....ووییی مرسییییییی....خواننده دیوونه خودمییی

 

***

 

سلام وای پس کی میخای پارت دومو آپ کنی نویسنده امروز چهارشنبه‌س و من اینجا دارم جون میدم :" (

اپ شد عزیزکم

 

***

 

لام وای خیلی خوب بود نویسنده قلمت فووووووق العاده‌س این دقیقاااا همون فیکه ک من تصورش میکردم😍😍😍😍و بلاخره ب حقیقت پیوست😍😍😍😉☺☺☺مرسیییییی واقعاااا بوس رو کَلَت😚😚😚

سلااام مرسیی مرسییییی واقعا؟؟ خوشحالممم

بوس پس کله تو

 

***

 

عالی بود نویسنده من برا پارت دوم این فیک لحظه شماری میکنم مرسی بابت فیک قشنگتتتت😘😘❤❤

خوب پارت بعدی اومد چیطور بود؟

 

***

 

الییییی....من یکی از طرفدارتم....میخ واستم بگم...ادامه بدع....خیلیخ وب مینویسی... فایتینگ

وایییی واقعنییی من طرفدار دارممممممم؟؟

 

***

 

عرررر گااااادددد خدایا این فیک عالیه حرف نداره محشره بیسته همه چی تمومههههه اخه من تا کی صب کنم تا چهارشنبه بیااادددد من تا اون موقع جنازه میشمممم کههههههه

مرسییی وایی عررر مرسی که دوسش داریییی نههه خدا نکنه جنازه چیههههه نگیا دیگه

 

***

 

عرررررر کوکمیییییینننننننن خداااایاااااا مرسییییییییییییی راستی تو فک کنم باید دارک انجل نویسنده ی رول باشی نهه؟ وای فیکت خیلی خوبع هم این سوییتی کیتن هم رول و لست انجل هر سه شون عالیننننن مرسیییی فایتیییینننگگگگگ💜💜💜💜💜💜💜💜

یسسسس خود خودمممم عرر اونارو هم میخونییییییی مرسیییییییییییییییییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜

 

***

 

عرررررررررررررررر چ خوب بوووووووددددد جیمینی کیووووتتتتت😭😭😭😭😭😭منتظر پارت بعدمممممم ب شدتتتتتت

جیمینی لهنتی کیوت در حد مرگ من=")

 

***

 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر هیبرید و ددی کینگ و اسماتتتتتتتتتتت خدااااااااا منو بکشششششش نه منو نکش بزار بقیه این فیک خوشگلمممم بخونمممممممم خیلی خوفففف بود تا اینجاااااا مرسییییی بازم بنویس ادامشووووو

عررررررر ارههههههههههه منم عاشقشونمممممم نهههه خدا نکنههه چرا بمیریییی نههه ارهه نکششش خدایای نکشش چشممم

 

***

 

فایتینگ خسته نباشی , خیلی خوب بود دست به قلم خوبی داری:) مشتاقان منتظر پارت 3 sadako darkness-

مرسییی عزیزمم نظر لطفته...سعی میکنم همینقدر خوب باشه

 

***

 

نـویـسـنـدهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـه:"(((((((((((((((((((((((((((((((( تـو رو خـــــــــــدااااااااااا مـث بـعـضـی از نـویـسـنـده هـا بـد قـولـی نـکـن و فـیـکـت رو دو مـاه دیـگـه عـاپ نـکــــــــن تـو خـودت روز عـاپ رو زدی چـهــارشـنـبـه یـعـنـی امـروز پـس چـــــرا امــــروز عـاپ نـکـــــردیـیـیـی؟¿؟¿؟¿؟¿؟ اگــه دیــر بــه دیــر عـاپ کــنـی نـمـیـبـخـشـمـــــت😡😡😡😡😡😡😡😡مـثـلـا یـکـی از فـیـکـا الـان حـداقـل دو مــــــاهـه کــه عـاپ نـکـردهههه😢😢😢 یـعـنـی چـی اخـهـهـه😭😭😭 مـا ریـدرا کـه شـلـغـم نـیـسـتـیـم مـا رو ایـنـجـوری بـازی بـدیـن :"( حـالـا یـــــــــــه بـار ادمـیـن هـا لـطـف کـردن یــــــــه فـیـک کـوکـمـیـن گـذاشـتـن کـه دل کـوکـمـیـن شـیـپـرا شـاد بـشه ولـی تـا حـالـا هـر فـیـک کـوکـمـیـنـی کـه گـذاشـتـن یـا بـرشـداشـتـن یـا نـویـسـنـده‌ش پـارت یـکو کـه عـاپ کـرد دیـگـه غـیـبـش مـیـزنـه و مـیـره تـو رو خـدا نـویـسـنـده مـن ایـن فـیـک و ژانـر و کـاپـلـش رو هـمـرو خـیــــــــــــــــــــلیـیـیـی دوس دارم لـطفـا مـا ریـدرای بـیچـاره رو نـا امـیـد نـکـن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏بـبـخـشـیـد کـه سـرت رو درد اوردم دلـم خـیـلـی پُـر بـود هوفـفـف مـــرسـی💜

وایی عزیزم معلومه زخم خورده ای چشم مثل ادم اپ میکنم قول میدم عزیزم💜💜💜💜

 

***

 

نویسندهههههه شییییییییییییی امروز چهارشنبه س پس چرااااااا عاپ نموکونییییییییییییییییییییییی حوصلم سریدددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

میانهههه باید اول تو چنل میزاشتم میانهههه عزیزم

 

***

 

واااااییییییییی مرررررررسییییییییییییییییی پارررتتتت جدیییییدددد یوووهووووو برم بخونمممم😍😍😍😍😍😍😜😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍بوص بوصصص😘😘😘😘😘

خوندی نظر یادت نره گوگولییی

 

***

 

وای خدااااا چرا اینقد جیمین اینجا کیوت شدههههه من خیلی فیک هایبرد و ددی کینک میپسندممممم عالیییی بودددد برای شروع ترکوندی مرسییییی😍😍😍منتظر پارت بعد هستممم😉باییییی😘😘

خیلی لعنتی=")....منممممم ژانر های مورد علاقه امن...مرسی از توووو

 

***

 

وای خیییلییی قشنگه فیکتتتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مرسیییییییییییییی

 

***

 

وایییی خدای مننن عالی بود عالی بود عالی بوووووددددد اصن نمیدونم چ کلمه ای برای توصیفش بیارممممم هر پارت محشر تر از پارت قبل واقعاااا خیلی خوب مینویسییییی همینطور ادامه بدهههه فاااایاییینننگگگگگ✊✊✊💖💖💖💖💖💖💖💖💖

بنظزم همین عالی بود کافیه عزیزم....واقعا> مرسی که دوسش داری....چشممممممم

 

***

 

وایییی سلاممممم این پارت اولشو ک خوندممممم خوداااااا محشررررر بووووووووووووووددددددددددددددد لطفااااا لطفااااا لطفاااااا هر چ زود زود زود تررررررررر پارت دومشوووو بنویییییسسسس مرسییییی فایتینگگگگگگگگگگ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پارت دو رو نوشتممم چیطور بود؟

 

***

 

ایییییی خداااااا این فیک عااااالیههههههه عرررررررررررررر خیلییییییی دوسش دارمممممممم خیلی کیوت بووووددددد فق اونجایی ک جیمین گف میخام مامان بشمممم سووووو کیوووتتتتتت خوداااااااااا😻😍😻😍😻😍😻

وویییی منم عاشق اون تیکه اممم عرررررر

 

***

 

اییییییییییی این فییییییکککککککک بسیییییییی عاااالییییییییییییییییی خیلییییی خوفههههههههههه اخجوووونننن دیدم اونجا زیر این فیک نوشته روز عاپ چارشنبه پسسسسس امروز باید می‌عاپیدی دیگه پَ چرا ن‌َعاپیدییییی :" (

مرسییی عالی شماییدددد....اپ کرد ولی دیر شد میانهه

 

***

 

وای‌سلام‌این‌فیک‌عالیهههههههه‌من‌ک‌خییییلییییی‌خوشم‌اومد‌مرسیییییی‌بوووججججججج فراوانننن😊😘😘😘😘😘😘😘😘

مرسی که میخونییییییییی

 

***

 

کیوت گوگولییییییییی عالییییییی بوددددد محشرررررر بوددددد حرففففف نداشتتتت من برای این فیک میمیرمممممم فایتینگگگگگ

واییی خدا نکنه بمیری عزیزممم عه ین حرف و نزنیااا

 

***

 

گااااددد کیلللل مییییییی این عااالیهعهههههههه ننویسی بخدا میکشمتتتتتت

یا اخدوقدوس چ بکش بکشیه*سنگر میگیرد*

 

 

 

مرسی از انرژییتون

۷ لایک:)

نمیاد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

رول میگم 😢😢😢

چون پارت اخره زیاد باید بنویسم

ببخشید انقدر سوال میپرسم چون کنجکاوم بدونم چی میشه ☺☺☺

میدونم عزیزم راحت باش*^*

Somaye_ Jikook13 ۱۸ دی ۹۹ , ۱۳:۰۷

سلامم عزیزم من عاشق فیکتم خیلی قشنگ و کیوته*-*

میرسی کیوتی

خوشجالم دوسش دارییی*^*

Somaye_ Jikook13 ۱۸ دی ۹۹ , ۱۳:۲۱

چقدر پارت جدید خوب بود

معلمای جیمینی چه جذاب و خشگلن

چرا جونگکوک همچین کرد خب عصبانی هستی که باش چرا دل بچه رو میشکنی با هزار ذوق اون نقاشی رو کشیده بود:(

مرسییییی لاو بخاطر پارت جدید خسته نباشی^o^

خوبی از خودته*^*

به قول ددی جیاک جیاک جیاک*^*
کوکی بدجنسه بابا

مرسی از تو

عاقد کوکمین ۲۷ دی ۹۹ , ۰۸:۳۷

دلم برای جیمینی کباب شد چرا جونگکوک اینجور میکنه نامرد زورش به بچه رسیده:(

تو اتاق تاریک ولش کرد رفت نمیگه سکته میکنه:/

مرسیییییی عزیزم پارت جدید خیلی خوب بود خسته نباشی*^*

کوکی همش اذیت میکنههه هققق

اره تاریکی بده خودم ازش میترسم
خیلی خوجحالیم خوشت اومده
راستی عاقد کوکمین تو در تل کانال داری؟

میشه بگید که پارت های جدید کی میان؟

امروز

میشه بگید که پارت های جدید کی میان؟

عاقد کوکمین ۰۹ بهمن ۹۹ , ۱۴:۰۸

وایییییییی خیلی خوب بود

اوخی جیمین از یه گربه ترسید خب خودشم که پیشیه

آفرین به جین جونگکوک و نامجون خوب ازش حساب میبرن خخخخخ

پس جونگکوک هم یه روی خوب و مهربون داره ولی نشونش نمیده

جیمینی حسابی ترسیده ولی خوبه جین پیشش بود

مرسییییی عزیزم که دو پارت آپ کردی

خیلی عالی بود خسته نباشی بوس بوس

میسییی

اوره گربه سیاهه 
اره جین خفنه
اوره جینی مهربونی
خواهشیاااات
ممنوننن

سلام نویسنده jojo جان  

اول از همه من عاشق داستان شدم عاشق یعنی اگر یان داستان در یک ادم خلاصه میشد قطعا اون ادم رو برای خودم می دزدیدم 💙💙💙💙💙💛💛💛💜💜💜❤❤❤

و اینکه واقعا عالی بود  امیدوارم بازم ادامه اش بدی  💙💙💙💛💛💜💜💜💜❤❤

و اینکه میشه لطفا اعلام کنی چه روزهایی میاد؟ 💙💙❤💙❤💙💙💜💜💛💜💛

چون زهر ترک نشیم یه دفعه دیگه نیاد ❤❤❤💙💜💙💜💙💛❤💛❤💜💙💛❤❤💜💙❤💛💜💙💙💜❤💛💜💙❤💛💜💙❤💙💛❤❤💛💙💜

فیک عالللییییی اصلا من نمیتونم توصیفش کنم  خیلی خیلیی خوب بود  و اینکه میخوام بدونم چطوری بقیه فیک هایی که نوشتی ور پیدا کنم و بخونم ممنون میشم جوابم رو بدی  و اینکه خیلی ی خیلی خسته نباشی ❤💜❤💛💙❤💜💙💛💜❤💛💙💜❤💛💙💜❤💛❤💙💛💜❤💛💙❤💙💛❤💛❤💙💛💜❤💛💙💛💙💛💙💛💛💙💛💙💙❤❤💜❤💜❤💜❤❤💜💙💛❤💜💛💙❤💜💛💙❤💜💛💙❤💛💙💜💛💙❤💙💛💙❤💙💛💜❤💛💙❤💜💛💙❤💛💙❤💛💙❤💜💛💙❤💙💛💙❤💛💙❤💜💛💙❤💜💛💙❤💜💛💙❤💜💛💙❤💙💙💛❤💜💛💙💛💜❤💜💛💙❤💙❤💙💛💙❤💜❤💙💛❤💙💛💙💛💛💙💛💙💜❤💜❤💜❤❤💜❤💜❤❤💜اینم قلب های رنگی به نویسنده عزیز 

سیییلااام 

خوبی شوما؟؟
واو ارادت دارید به سوییتی کیتن
البته ادام میدم
هر چهارشنبه میتونی منتظرش باشی
نه نترس اپ میشه
من دوتا فیک دارم یکیش سوییتی کیتنه
یکیش روله که فول پارت شده
تو گوگل سرچ کن fic last angle  فکر میکنم برات بیاره اگه نیاورد بهم بگو باشه؟

مرسییی

من عسل هستم و عاشق سوییت کی تنم اصلا  بومممممم 💃💃💃💃💃💃

پس من هر چهارشنبه منتظرم تا سوییت کیتن اپ شه ❤❤❤❤❤

خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

سلام عسل میشناسمت*^*

پس منم هر چهارشنبه برات اپ میکنم*^*
خواهش میکنم سوییتی

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خواهش میکنم سویییتی😍😍😍😍😍😍

نویسنده جان امیدوارم حالت خوب باشه 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 

 

چیزی نمیخوام بگم فقط اومدم بگم امیدوارم حال دلت خوب باشه 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💙💙❤💜💙💚💙💙💙💙💚💙🌠💙💚❤❤❤💙🌠💙💙

مرسی خوبم کیوتک🥰🥰🥰🥰

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

اینا برا شما نویسنده😁😁😁😁😁😁😁😁

سللام عزیزم خوبی؟

متاسفم که اینو میگم ولی این هفته اپ نداریم

سلام عزیزم خوبم 

اشکال نداره مهم اینه که بلاخره اپ میشه و بدون پایان نمیمونه 🧡🧡🧡🧡⭐⭐⭐⭐⭐⭐

اوره اپ میشه 💙💜💙💜💙💜

سلام نویسنده 😁😁😁😁👋👋👋

 خب دلیل اینکه من اومدم اینجا اینه که انرژی بدم 

😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❣❣❣❣❣❣❣❣💕💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💞💞💞💞💞💞💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💝💝💝💝💝💝💝💝💟💟💟💟💟💟💟💟♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🎁🎁🎁🎁🎁🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🌠🌠🌠🌠🌠🎇🎇🎇🌌🌌🌌🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎸🎺🎷🥁🎹🎼🎤🎧🎻🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜

من نمیدونم چند سالته ولی  فک میکنم  مدرسه میری حالا فرق بندازه دبیرستان یا رهنمایی ا هم ابتدایی  

امیدوارم حال دلت خوب باشه و مدرسه هم خوب باشه 😁😁😁

واووو مرسییییی*^*

من نهمم

سلام نویسنده جان امیدوارم که خوب باشی 

امم من فقط اومدم بپرسم که این چهارشنبه اپ میشه یا برای هفته بعد هست؟ 

که خودمو نکشم 😂😂

خوب شد یاد اوری کردی عزیزم 

الان برای ددی میفرستم لینک و ولی صبح اپ میشه

وای این پارت هم خیلی خوب بود مممنونم 💜💜💜💜 

مشتاقانه منتظر پارت بعد هستم ❤❤❤❤❤❤

خوشجالم دوسش داری

نویسنده یه چیزی بگم ؟🥺

دوستش ندارم بلکه 

عاشششششششششششششقققققققققققققققششششششششششمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

موندم واقعا چه طور چیز عالی ای به ذهنت رسیده ؟ 

خیلی قشنگه  اصلا تصورش میکنی سوییت کیتن رو و اون هایبیرد رو خیلی خوشحال میشی خیلی قشنگ و متفاوته .

امیدوارم که همینجوری به نوشتن این داستان ادامه بدی 

من واقعا لذت میبرم وقتی میخونمش  .

امیدوارم که در هر صورت حال نویسنده خوب باشه 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

هییییییق تاخالا اینقدر عشق دریافت نکرده بودمممم

من داسنانامو بازی میکنم*^*
خوشحالیممممممم
حالم عالییییییییییییییییییییییییییییه

خیلی هم خوب 😁😁😁

 

خوشحالم که حالت خوب و عالیه  😁😁😁😁😁😁😁

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

راستی میتونم بپرسم چه رنگی رو بیشتر از همه دوست داری؟؟؟ 

اگر قلب اون رنگی که دوست داری باشه همون رو میذارم 

ایگووو

هر رنگی که تو بزاری و دوست دارم*^*
بچلنومت کیوتککک

جوجوشی 

انیونگ  بازم منم  مثل همیشه .

خیلی کنجکاوم که پارت 10 میخواد چی بشه . مثل سریال هست که منتظر قسمت بعدی میمونیم یا مثل فوتبالیست ها  دهن سرویس هرموقع میخواست گل بزنه تموم میشد  میرفت برا قسمت بعدی 

منم منتظرم مثل همیشه 

موفق باشی ✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

عزیزم خوبی؟

خوشحالم و انرژی میگیرم از این همه اشتیاقت 
متاسفنه حالم امروز نا خوش بود صبح اپ میکنم

سلام جوجوشی 🥺

ممنون بابت پیگیریت💗💗

الان بهتری؟؟🥺🥺🥺

اره عزیزم الان میزارم💜💜💜 

یک عدد کوکمین شیپر:/ ۰۱ اسفند ۹۹ , ۱۹:۱۲

سلاممم نویسنده عزیز خسته نباشی

من تازه فیکتو شروع کردم و خیلی دوسش دارم 💕

و بی صبرانه منتظر پارت بعدم :) 

فقد موندم این جونگ کوکی کی با این بچه مهربون میشه من جیگرم آتیش گرف واسش ک:(💔

دراخر خیلی خیلی خسته نباشی فیکت فوق العادس ❤👌

و خواهشا متوقفش نکن چون من از زمین محو میشم پس لطفا با قدرت ادامه بده 💪

هر چی بگم کم گفتمممممم💜💜

عالیهههههه💕💕

فقط من از کاپل تهگی خوشم نیومد متاسفانه ولی باز خوبه🙄💓

یکم زودتر پارت بزاررر😣💟💟

خوشحالم دوسش داری سوییتی 

رای با اکثریت بود=( 
چشم

سلام عزیزم پارت جدید فیک قشنگت رو خوندم ولی چون کامنتای سایت بسته بود گفتم بیام اینجا نظرمو بگم

خیلیییییی خوب بود پارت جدید ممنون که با وجود امتحان و اینا آپش کردی*-*

تهیونگ چظور میتونه حتی به این فکر کنه که جیمنو تحویل اون نامردا بده این انصاف نیست البته یه جورایی درکش هم میکنم جون دوست پسرش تو خطرهTT

اون زنیکه عوضی چه قشنگ با نقشه اومد تو خونه کوک

من مُردممممم برای کیوتی جیمین ای جونم خواست برای ددیش غذا بپزه زد آشپزخونه رو پوکوند کککک

مرسییییییی لاولی خیلی عالی بود خسته نباشی*3*

خیلییی خوشجالم دوسش داری^^

واقعا امتحانای حضوری طلمه=(
ته ته بدجور تهت فشاره=( 
هییق
مون چه وون هعییی..........
اره خودشم نابود کرد بچه کک
مرسی عزیزم 
ممنون از مسئولیت پذیریت هانی

اوووو درود

خب حرف خاصی نیست

فقط بدون سوییت کیتن داستان کیوت وجذابی داره

لطفا با قدرت ادامه بده لاوم

چشممم

ناراحتم
خیلی فیک قشنگی بود . همه هم عاشقش بودن چرا برداشتیش؟؟
😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥ر

حس حال خودم خوب نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان