RULE

سلام به همه دوستان

 

خوبید؟

 

لذت بردید از رول؟

 

میخواید فصل دو چجوری باشه؟

 

ایده هاتون و بهم بگید

۲ لایک:)

یگانه کهکشانی وارد میشود 🙅🙅🙅🙅

خب بی نظیر بود باورت میشه نشستم برای بار پنجم از اول خوندم 😐😐😐😐😐

فصل دوم هم همینطور ادمه بده جوجویی 

ملسی فایتینگ 💜💜💜

وویی واقعا؟؟

میخوام ادیتش کنم با ادیت بزارمش تو وب
منم همینطور *^*

🌈🍭Kim Ji woon 🌈🍭😐 ۰۴ بهمن ۹۹ , ۲۲:۴۶

عرررررر بی نظیر بود عالیییییییی بود اصلا اینقدر عالی بود هی سرش عر میزدم

 

یه کوفولو کوکمین رو بیشتر کن ممنون *^*

کوکمین در فصل بعدی ^-^

فصل 2 کی قرار میگره:)))))

تابستون عزیزم

موهامو پشتم قرار دادم 

با صدای لرزون گفتم 

-میتونم برم...؟تمام کارا رو انجام دادم ..؟

*برگه ها رو رومیز گزاشتم 

النا شاد و چک کن

سلام

فصل دومش کی اپ میشه؟

اصلا وقتی اپ شد چجوری باید دانلودش کنم؟

میتونی از وب ددی دانلودش کنی

یا همینجا میزارمش هنوز معلوم نیس
احتمالا تابستون

سلام جوجوییی میگم من الان میخوای فیک rule رو دانلود کنم چیکار کنم 

 

 

میتونم بگم یه جورایی با وبت آشنایی ندارم

سلام کیم میم *^*

میتونی از وبسایت 

fazayihaa.blog.ir
 دانلود کنی*^*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان