چند نفر داستان من و خوندن؟

هرکس که داستان های من و خونده

و ازشون خوشش اومده

بهم بگه میخوام بدونم

چون میخوام برای ممبرام یه اسم انتخاب کنم

و به کمکتون نیاز دارم 

لطفا تو نظرات اعلام کنیدheart

۴ لایک:)

مممممننننننن میخونم ☺ 

و فنتم 😍😍

عررر فننن

تو فن منیییی
منم فنتممم
عرر

من ^^

فدات بشم یوکی کوچولو

ععععععررررر سارینااااااااا  ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

من مرررررررگ وب زدیییییییಥ‿ಥ⁩

عرر ارهه

توام باورت نمیشهه😭😭😭
خیلی خوبه دوجش دالمم😭😭😭😭

آنلاین شو ببینمಥ‿ಥ⁩

انلاینم هققق😭😭

بگو کی فنه تونیس 

هققق 

واقعا ؟؟؟
احساس میکنم میخوام رنگین کمون بالا بیارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فیسی کوشولو •-• ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۵:۰۰

هییییییییییییییییییییییییییییی •-• 

سارینااااااااااااا •-• 

وب زدیییییییییییییییی •-• 🍋🌙☁✨

سلام فیسی کوچولو 

خوبیی؟؟
اوخ کیوت ناز*^*
اله زدممم

ععععععععععععععععععععررررررررررر فیسی هم اووووومممممددددددددد😭😭😭😭😭😭

ساریناااااااا ععععععععععععععععرررررررررررಥ‿ಥ⁩

من از الان ب بعد اینجا بهت پیم میدم😀

حالا راجب چی زدی😃

چ میگذاری=3=

راستی تو میدونی آیناز فیسیه، آیا میدانی منم متنابدم؟ =3=

اسویتتیویاثت 

هورااااااا🤩🤩🤩🤩🤩🤩
اخجووووونننن🤩😍
برای سناریو 😍😍😍😍💛💛💛💛💛💛
اره مودونم😍

فیسی کوشولو •-• ۳۰ مهر ۹۹ , ۰۰:۰۱

هییییییییییییی •-•

 متنابدیییییییییی •-• ☁🌙🍋

منم دیگه از این به بعد اینجا پیام میدم •-• 

عععرر سناریووو •-• 

ععر میییییین •-• ☄ 

راستی متنابدی باحاج بنگتن رفتیم برات قیمه اضافه گرفتیم •-•

داشتم میاوردم بدم بهت که یدفعه ی صدایی گفت بخورش فیسیم خوردش•-• ☁🌙🍋

 

ععر میییین چرا انقد وبت خوبه ساریناااا •-• ☄☁🌙🍋

نمیتونم برم بیرون همینجا میمونم •-• 

سلام فیسییی

خوبیی
واقعااا من عاشق قیمه اممم
عه خوردیش
پ من چی
بموننن شما صاحب وبییی

دستت درد نکنه😂😂

از حاج آقا جانگ کوک ی تشکر ویژه کن😂😂

بگو متنابد ب عنوان تشکر برات عبا میخرم داشتی میرفتی هیت بندازی رو شونت تسبیتم دور انگشتت بچرخونی😂😂💦

 

 

😐😐😐😐😐

نوش جونت😐😐😐😐

 

 

 

ساری این کد امنیتی برای چیه😂😂

للعنتی خیلی خوبین



نمودونم بررا چیه؟

یس وی نو وی نو😂😂

 

 

نمیدونم تو وب توعه😐

برداشته شد؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان