چهره اهریمن

خوب خوب خوب

پارت بعدی قرار یسری اتفاقات بیوفته

که میخوام بدونم میخواین اهریمن چه شکلی باشه

چه قیافه ای داشته باشه

اگه ایده ای ندارید اشکالی نداره دوتا عکس براتون میزارم انتخاب کنید

ولی اگه ایده ای دارید لطفا به منم بگید تا اگه رایش زیاد بود از اون چهره استفاده کنم و یچیز دیگه

اهریمن,جاناتان و شیاطین دیگه چون جسم های انسان ها رو تسخیر میکنند به عنوان جسم مادی اشون صورت و اندامشون متغیره و یه نکته دیگه شیاطین از خودشون چهره ای ندارن و شبیه به حیواناتی هستند که با چند حیوان دیگه قاطی شدن مثلا بعضیاشون (جاناتان)شبیه گرگ های بزرگین که ترکیبی از کفتار و گرگ و خرسن

بعضیا(مثل موجوداتی که تو قسمت 20 و 19 جیمین و دنبال کردن) ترکیبی از خفاش و گرگ هستن و انواع دیگه که توی داستان متوجه اش میشین

 

https://uupload.ir/files/j4k_a060be70906ff02fea00add1144e4ad7.jpg





 

 

 

لطفا سریع تر بهم بگید گلکسی های دوست داشتنیمم

دوستون دارممم*3*

۳ لایک:)
فیسی کوشولو •-• ۱۲ آبان ۹۹ , ۱۲:۳۳

اولیه بهتره •-• 

چه باحال یعنی مخلوط چند تا حیوون •-• 

وایسا ی کلمه کفش کنم •-• 

اممممم‌.........حیوون مخلوطی •-• 

حیلوطیییییی •-• ابداع کلدم •-• 

حیلوطییییییییییییییییی •-• 

 

 

 

چرا انقد اینجا سوت و کوره •-•

حلیوطییییییی باحالهههه^^

نمیدونم کسی نمیاد معمولا
اولیه؟ باشه چون تو تنها کسی بودی که نطر دادی همونو میزارم 

ب نظر من کای اکسو رو بکن اهریمن باحال میشه 😍😍

کایی گناه داره

ولی شخصیتش مناسبه
شاید ازش به عنوان بدل اهریمن استفاده کردم
وایی ایده ای که دادی خیلی خوبه
میتونم کای رو به عنوان یه دوست نشون بدم و بعد در فصل دوم اهریمن تسخیرش کنه
خییییلیییی ممنونن

وایییییییییییی چه پیشنهادی دادم ب خودم افتخار میکنم ( اعتمادبنفسم تو حلقم :|  )

خواهش میکنممممممم گلم 

اره واقعا دمت گرم خیلی نیاز بووود😍😍😍😍

اولیی

اون دومی یکم پیرتر میزنه

اره بنظر خودمم اولی جذاب تره ها ها ها 

ها ها ها ها

فقط ببخشید یه سوال

این فیک چند پارت عه ؟

خون به دل شدم

سه پارت دیگه فصل یک تموم میشه ولی فضل دو ها ها ها 

یچیز خفنه

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خفن خفن

از فیکت خفن میباره

مرسیییی

مطمئن باش از فصل بعد خیلی اسماتا بیشتر میشه

ای جون

عاشق کوکمینم

منم خیلی دوسشون دارمم

اما اسمات هاش زوریه یعنی طرف کوک نی

ای وای

خر تو خر شد اصلا

نویسنده من بابت این پر حرفیم معذرت میخوام

خیلی ممنون که داری فیکت رو ادامه میدی

پر جرفی؟

عمرا من واقعا خوشحال میشم حرف بزنیم اصلا پر حرفی نیست 
اگه ادامه میدم بخاطر شماس 

من فکر کردم ناراحت میشی این همه حرف بزنم

میگم فیکت سه فصل عه یا دو ؟

نه اصلا و ابدا

من سارینام
اره سه فصله

من و میشناسی

همون تو وب Fazayihaa

من هانی ام

ایول چه زیاد

ووییی هانی شییی

خوبی؟
یس یس دغتون میدم تا بهم برسن

ممنونم خوبم

تو خوبی ؟

ایولللللللللل

مرسییی

یس یس
میخوام فیک و تو واتپد هم اپ کنم
بنطرت میگیره؟

🚬🔪 Suga.jisoo.cute ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۵:۰۹

نمیدونم

اگر نگیره

خودم یه کاریش میکنم بگیره 🔪🔪🔪

اوه اوه

تا الان داشتم ادبیات میخوندم 
اومدم کارای واتپد و انجام بدم برم دوباره بخونم=|

🚬🔪 Suga.jisoo.cute ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۵:۱۱

خوب درس بخون

 

استراحتم کن

تا فصل دوم

خخ

باشه حتما

میگم سلام:| 

نویسنده میشه یکم زود زود اپ کنی 😓😓

از بس حرص خوردم موهام مثه برف سفید شده 

نتونستی هم فدا سرت 😊

اوخ اوخ 

الان یکم سرم شلوغه ولی زود مینویسم

بیناموس خوشگله ها:")

تو کلا روی شیاطین کراش بزن خوب ببین کی بفرستمشون بیان بخورنت

*چهره شیطانی*

کجا میتونم بخونمش؟

fazayihaa.blog.ir

این سایت*^*

هورااااا خفن میشه ولی سد اند نکنی پیرم کنی ها🥺🤧😁💜

نه کیوتک سد اند نی😂💕

تو جایی که تا قسمت ۶ و..... گذاشتی همونجا میزاری دیگ ادامه رو...؟

من تو وبسایت fazayihaa.blog فولش و آپ کردم💕

من خلی دنبال این فیک بودم 

فصل دومشو اپ نکردی هنوز؟

نه عزیزم هنوز نه

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لطفااا زودتر 

اپ کن پلییییییییییییییز

نوشتیش فصل دومشو؟؟؟؟

خیلییییییییییییییییییییی خوبه فیکااات 

خدااااااااااایی

داستااااانات تکه منظورم اینه ک هیچکس قلمش مثل تو نیس بیشتر فیکا مثل همن ولی با ی سررری تغیرااااااااااات

گفتم یبارم متنوع دوست دااارم فیک

درکل

همینجوووری ادامه بده

فایتینگ

بیب هنوز اماده نشده

باید اول فصل یک و ادیت کنم بعد برم فصل دو
خوشحالم دوسشون داری
من خودم تنوع دوست دارم
مرسیی*^*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام! اینجا میتونید ایده پیدا کنید
ایده بدید و ونشات یا فیک تحویل بگیرید با هر کاپلی که بخواید
به وب سناریو خوش اومدید
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان